- 0243-284373
- 0243-284015
Achizitii publice
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. IL
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
- Monitorul Oficial Local
- Programul anual al achizitiilor publice
- Centralizatorul achizitiilor publice cu valoare de peste 5000 euro
- Contractele de achizitii publice cu valoare de peste 5000 de euro
- Documentele privind execuția contractelor
- Achizitii prin SEAP-SICAP
- Caiet de sarcini privind achizitia de servicii de catering pentru beneficiarii Scolii Gimnaziale Comuna Adancata – suport alimentar pentru elevi (Adaugat la data 28.11.2023) Vizualizare;
- Scrisoare de inaintare, Formular nr. 1 Vizualizare;
- Declaratie art 59,60 Formular nr. 2 Vizualizare;
- Formular oferta financiara, Formular nr. 3 Vizualizare;
- Formulare 164, 165, 16+7 Formular nr.4 Vizualizare;
- Fisa de date Adancata finalizata Vizualizare si
- Model contract de servicii Adancata Vizualizare
- Anunt din 10.11.2022 SEAP privind achizitie servicii catering Adancata si Anexe documentatie (Adaugat la data 11.11.2022) Vizualizare
- Caiet de sarcini achizitie servicii catering Adancata Vizualizare
- Fișă de date Adancata Vizualizare
- Formular 1 – scrisoare de inaintare Vizualizare
- Formular 2 – declaratie art. 59 si 60 Vizualizare
- Formular 3 – Formular oferta financiara Vizualizare
- Formular 4 Vizualizare
- Formular 5 Vizualizare
- Formular 6 Vizualizare
- Model contract servicii Adancata Vizualizare
”Anunt de achizitie nr. 1: Invitatie de depunere oferta pentru lucrari de intretinere a strazilor din Comuna Adâncata”: click aici